انتخابات

پیمان طالبیان : با وجود اینکه شاگردان برانکو ایوانکوویچ خود را برای بازی با تیم فوتبال پدیده در هفته نخست رقابت های لیگ پانزدهم آماده می کنند ...

 بحران بی پولی در اردوگاه سرخپوشان

 هنوز تکلیف اسپانسر باشگاه روشن نشده است تا دغدغه جدی اعضای هیات مدیره پرسپولیس تامین منابع مالی برای پرداخت مطالبات بازیکنان پیش از شروع رسمی مسابقات لیگ پانزدهم باشد.

رسانه های خبری در گفت و گو با بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس نگرانی آنها را منعکس کردند اما حسین عبدی عضو هیات مدیره پرسپولیس روز جمعه در برنامه ورزش و مردم مدعی شد به زودی مشکلات مالی برطرف خواهد شد اما گفته می شود این وعده حسین عبدی با واقعیت همخوانی ندارد چون تاکنون هیچ اسپانسری و حمایت کننده مالی با شرایط پرداخت 45 میلیاردی وزارت ورزش و جوانان موافقت نکرده است.

ماجرا به اندازه ای نگران کننده است که گفته می شود ممکن است پرسپولیسی ها همانند فصل گذشته لیگ را بدون اسپانسر آغاز کنند، اما یکی از مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان به هیات مدیره پرسپولیس اطمینان داده تا پایان هفته جاری مشکل برطرف خواهد شد و قرارداد همکاری این مجموعه با حامی مالی منعقد خواهد شد.

اما هنوز مشخص نیست اسپانسر مذکور کیست؟ یک مقام آگاه در وزارت ورزش و جوانان در این خصوص به خبرنگار قدس  گفت:« چند مجموعه برای سرمایه گذاری در مجموعه پرسپولیس اعلام آمادگی کردند اما به دلیل پاره ای از مشکلات نتوانستیم با آنها برای همکاری به توافق نهایی برسیم اما به احتمال فراوان یک هلدینگ فعال در حوزه آی تی به عنوان اسپانسر باشگاه معرفی خواهد شد. توافقات اولیه میان این مجموعه و وزارت ورزش و جوانان حاصل شده اما به دلیل پاره ای از مشکلات هنوز قراردادی میان طرفین امضا نشده ست اما احتمال توافق خیلی زیاد است.»

 به نظر می رسد با افزایش اعتراض ها به بی پولی باشگاه و نزدیک شدن به زمان شروع رقابت ها مسوولان وزارت ورزش واعضای هیات مدیره از مواضع خود عقب نشینی کنند تا این باشگاه هم شاهد برطرف شدن مشکلات مالی خود باشد البته به این شرط که امتیازهای لازم به اسپانسر داده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.